gokce_3838 Kızlar merhaba. 1 ay önce böbreğime stent takıldı ve serviks uzunluğum 22 mm çıktı. Doktorum sınırın altında olduğunu, riskli gebelik olduğunu söyledi. Şu an 30.haftadayım serviks uzunluğu kısa olup 36. Haftadan sonrayı gören var mı ?
vanilya_kokusu_ gokce_3838 bu aralar çok görüyorum burda öyle post ya ne oluyor bize ☹️ benimki de 30+4 24 mm vajinal fitil kulaniyrum sadece 29 haftalıkkeb en son gittim, 1390 di bebek
neseda Bende 25 haftalığım serviks 40 mm ölçüldü şimdilik bir sıkıntı görünmüyor ama riskli durumum var yarım rahimliyim. Ayrıntılı ultrasonumu yapan doktor bu ölçülere güvenip çok rahat davranma ani olarak bile değişebilir dedi. Bir önceki doğumumu 33+5 te yaptım.
gokce_3838 neseda İnşallah bir şey olmaz 🤲 33 haftalık doğumda bebiş bir sıkıntı yaşadı mı peki? Çok korkuyorum bir şey olacak diye
gokce_3838 vanilya_kokusu_ Benim her şey normal ilerlerken böbreğime stent takıldı ve rahim kısalığımı öğrendim . 30+1 olduk ama çok korkuyorum. Rahmimde ağrı oluyor sürekli bebeğin küveze girmesinden korkuyorum 🥺
vanilya_kokusu_ gokce_3838 benimde hiç bir şey yok tü birden oldu 26 haftalıkken doktor farketti çok şükür 30+5 oldum ama karnım ağrıyor kasılıyor çok korkuyorum kasilinca nefes alamıyorum çarpıntım başlıyor