nurbeyzz Kızlar doktorum bana vifolic folik asiti kullandırıyor şuanda 14+4 haftalık hamileyim doğuma kadar kullanacağımı söyledi. Normalde 3 aydan sonra bıraktırıyorlar sizde nasıl?
Leontiine nurbeyzz aslında 3 Aydan sonra bırakmıyoruz 3. Aydan sonra multivitamine geçiliyor tüm multivitaminler içinde folik asit var oradan yine alıyoruz