Benim doktorum 1 bardak kola içiyorsan kahve içmiceksin yada 1 bardak kahve içiyorsan 2 bardaktan fazla çay içmiceksin gün içinde onun ayarını kendin yapıcaksın demişti tabikide sağlıklı değil her gün içmemeye çalış onun ayarını da kendin yap gün içinde neler tüketiyorsan