ahaha1212 bu jel rahim,bagirsaklar ve karin zari arasinda yapisiklik olmasini engellemek icin ameliyat sirasinda kullanilan bir jel. Amacida sonraki ameliyatlarda kolaylik olmasi, bagirsaklarin rahme yapismasini engellemek, karin agrisini azaltmak icin falan. Devlet ve sgk tarafindan karsilanmadigi icin lüks koruyucu urun sinifina giriyor. Yani bu ilac kullanilmadan bir suru sezaryen yapiliyor kimseyede bir sey olmuyor butcenizi asiyorsa bence doktorunuza soyleyin bunu neden kullanacaksiniz maddi olarak bizi zorluyor kullanilmasa bir sey olur mu diye sorun kullanmak istemediginizi soyleyin kullanmasin