Selamlar ben de 7+1 im henüz kalp atışını duymadım ama halsizlik bulantı beni mahvediyor ve sabahları geç uyanınca ki o açlık o içimin bi tuhaf oluşu Hepimzie güzel bir gebelik ve sağlıkla vakitlice kolaylıkla kucağımıza almayı diliyorum bebişleri dualaşalım ❤️