Mucizebebegim Kizlarr gece 2 gibi sancilandim ve aşırı midem bulandi ustune birde titreme tuttu doktora gittik. Alttan muayne etti 1 cm açıklık oldugunu soyledi ama sabaha kadar bekle kendi doktorun baksin ilerleme varsa yatisini yapar dedi nobetci doktor. Bende hastanede beklemek istemedim eve geldim lavaboya girdim peceteyle sildigimde kan gelmişti alttan muayne oldugum icin mi oldu yoksa nişan denilen şey bu mu?
Pelin_17 Mucizebebegim Altan muayne olduğunuz için olabilir benimde öyle olmustu😊 doğum hızlanıyo bide muayne ettiklerinde büyük ihtimalle nişandır o da
Deletedmom352 Mucizebebegim alttan muayene olduğunda da geliyor,nişanda olabilir☺️ Doğum yapmışsınız hadi gözünüz aydın.. Miniğinizi sağlıcakla büyütün💕
Mucizebebegim Pelin_17 anladim canimm bakalim sabah tekrar kendi doktoruma gidicem tekrar konteol eder alttan bakalim aciklik artarsa bizim dogum baslar nasipse 😇
Mucizebebegim Pelin_17 Allah razi olsun cumlemize insaallahh evet belimden kasiklarima dogru yayilan bi sanci var yine sicak duş alcam birazdan 8 gibi doktoruma gidicem