Vitamin takviyesine başladıklarında bana iyi gelmişti, bel fıtığım var. Bacağım çok takılıyordu oturup kalkmak afedersin tuvalette de çok sıkıntı çektim bacağıma hükmedemedim. Şimdi azaldı, zamanla daha iyi olacaktır Allah ın izniyle. Bir de destek yastık kullanımı bana iyi geldi