cavdarhilal120gmailcom Ben de yazmış olduğum hiçbir yorumda bebeğin düşük olacağından bahsetmedim ki konu zaten Beta hcg’nin düşük olması ile alakalı olduğu için yapılan yorumların hepsi Beta hcg’nin düşüklüğü ile alakalıydı sanırım siz yanlış anladınız. Konuyu burada kapatalım Allah sağlıcakla size nasip etsin.