biryolculuk 37 haftalık 2190 gram doğdu kızım 3 gün sonra da sarılıktan dolayı 2000 gram a düştü kilosu ve ben yaklaşık 15-20 gün emziremedim önce sütüm gelmedi sonra bebek emmedi biz 2 saatte bir mama ve süt ile besledik sarılığı geçsin diye bu şekilde başlamıştık sarılık geçtikten sonra da mamayı azaltıp günde 1 defaya düşürdük ama ben 3. Ayına kadar gece de dahil 2 saatte bir emzirmiştim. 1 hafta sonra 6 aylık olacak ve kilosu normali yakaladı. Sütünüz bebeğe yetiyor ve doyuyorsa yağlanması için kuruyemiş, yulaf, su, tahin gibi yiyecek içecekler tüketebilirsiniz. Sütünüz doyurmuyorsa doktorunuza danışarak mama desteği verebilirsiniz. Kızım 6 aylık şuan tam kilosunu bilmiyorum ama 7 kiloya yakın ve boyu uzun bizi de her gören çok küçük diyor ama hiç aldırış etmiyorum önemli olan sizn nasıl gördüğünüz değil doktor kontrolünde sağlığı ile ilgili bir sıkıntı olmaması doktoruda gayet iyi gittiğini söylüyor fikriniz için teşekkürler diyip konuyu kapatıyorum. Maslesef toplumumuzda kilolu bebek sağlıklı bebek gibi yanlış bir algı olduğu için bu baskıyı kuruyorlar. Canınızı hiç sıkmayın önemli olan miniklerimizin sağlıklı olması ve bu süreçte dinlemeniz gereken tek kişi de doktorunuz olmalı 🙏 sağlıkla büyüsün inşallah