ilkiminannesi canım daha çok yeni hamilesin belirtiler sürekli olmaz bir gün olur 3 gün olmaz bitti dersin akşamına bakarsın tekrar geri dönmüş stres yapma. Ben 11 haftalık olucam yakında Allah nasip ederse sadece ilk 2 hafta yoğun gebelik belirtisi yaşadım ağrıdır hassasiyettir şuan hiç birşeyim yok kızımda da böyleydim belirtisiz hamilelik geçirmiştim ve gayet sağlıklı 4 kg doğmuştu şuan 6 yaşında ablası hiç sıkma canını yani kendini yoklama stres olursun seni çok iyi anlıyorum bende öyleydim çünkü ama bu hormonlar dalgalanır vücudun dirençliyse hiç belirtin bile olmaz bolca dua et yeter