munymuny Evet çok ilgili bir doktor doğum anımda yoktu ancak arkadaşım memnun. Tabi ben hastanenin ebelerinden memnun değildim, arkadaşımda memnun kalmadı, eğer normal doğum düşünüyorsanız iyice araştırmanızı öneririm.