yasminnm Ben zaten hep düzensiz adet olurdum 3 ayda bir iki ayda bir hiçbir sorun da yoktu başka. Aylarca uğrastım en sonunda saldım yumurtlamıyorum demek ki vakti gelince olur dedim bıraktım akışa ama üç ay regl olamayınca her yanım ödem tuttu şişti meğer hamile kalmısım alttan muayene de göründü beta 2000lerdeydi bikaç gün öncesinde de tedtlerim negatifti düşün. Yani biraz salmak lazım