seydak1 Daha önce de bir tartışma açmıştım 2 gün önce peçeteye silmemle gelen kanamam oldu çok açık pembe rengindeydi arada kahverengiye dönüyordu bugün rengi ful kahverengiye döndü yaşayan var mı aranızda progestan kullanıyorum 2 gündür
ayseytm seydak1 benim bir aydır öyle bende progestan içiyorum ağızdan alıyorum arada bi rengi açılıyo arada bi baya koyu kahve oluyo korkmayın doktorum bana korkcak bişey yok dedi içerde kalan kanlar geliyo dedi
parildayanyildiz2 seydak1 kaç haftalık gebesin doktorum ilk 3 ay yerleşmeden dolayı normal ama olursa gel kontrol ediyim dedi bana
dilaraervaduru seydak1 bendede o sekilde oluyordu 2 hafta devam etti yeni kesildi vajinadan progestan alıyorum ve iğnesini oluyorum haftalık doktora danış
Alya16 seydak1 ben yaşadım pembe ama sonra kahvemsi gibiydi ilk başlarda yaşadım ben şuan değil banada progestan vermişti şuan 10+5 günlük geçmiş olsun 😘
seydak1 ayseytm biraz önce de açık kırmızı geldi mesela arada rengi değişiyor ne olduğunu anlayamıyorum
yagmur2554 ayseytm kac haftalik sizin. Ya benimde 10+6 da hafif kahverengi geldi nokta nokta gibi doktora gittim herhangi bi kanama alani yoktu. Zaten puregestani kullanıyorum devam et dedi doktor. Şimdi 13+2 yim 2-3 gündür gündüzleri yine hafif kahverengi sarimsi geliyor silince biraz tedirginim gitmedim şimdi doktora da
ayseytm seydak1 evet benimde oluyo 5 haftalıkken oldu kanamam iki kere adet kanaması kadardı sonra progestana başladım şuan 8 haftalığım hala kahve lekem bitmedi çok zor bitiyo içinde kalan kanları atmak özsllikle kramp girdiğinde adet ağrısı gibi ağrı girdiğinde leke geliyo bide ayakta çok durunca oluyo benim
parildayanyildiz2 seydak1 aynı haftadayız doktorum öyle söylemişti muayene olduysan ve bir sorun görmedilerse normalmiş bu durum bende de yerleşirken bir kanama alanı olmuş içten ama kanamam hiç olmadı olursa da korkma demişti doktorum
ylnydgd seydak1 kahverengi eski kan, pembe ve kırmızı aktif kan oluyormuş. Doktora görünmediyseniz bi acile gitmeniz iyi olur
seydak1 ayseytm aynı şeyleri yaşıyoruz resmen ağrı yokken leke de yok ama ağrı girince anlıyorum leke geldiğini umarım bir an önce geçer
mustgel ayseytm benimde olmuştu aynı şekilde canım uzanma belden eğilmemeye çalış ben 3 ay iş yapamadım senin gibi oldum eşim yardımcı oldu sağolsun öyle bir imkanın varsa dikkat etmeye çalış 🙏🏻 Doktorun kanama alanı görürse riskli bir durum görürse ilaç başlayabilir ben hala içiyorum 14 haftayım geçmiş olsun
ayseytm seydak1 duş alınca ağrım da çoğalıyo lekelenmemde onuda söyledim doktora bsn sıcak su olduğu için yumuşatıyor rahmi kasları falan ondan oluyo dedi bende alamıyorum inan ki nir hafta olmuştur almayalı korkudan