Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim. Son 2-3 gündür sol kasık bölgemde batma gibi bir ağrı hissediyorum. Sağ tarafımda ağrı yok. Sola dönerken ya da sola yatınca ağrı batma hissi artıyor. Lekelenme ya da kanama yaşamadım çok şükür. Hamilelik sürecimde daha önce bu ağrıyı yaşamadım. Son 2-3 gündür var. Neden olabilir? Bir terslik olma ihtimali var mı?