Aile hekimliği kaydımi oturduğum yere aldım aile hekimim gebelik kaydını görmek için istemişti beta HCG değerim 57642 çıktı baktığım da sonuca 8 haftalık gibi çıkıyor ama ben 11 haftalık oldum bazı yerlerde belirli haftadan sonra beta HCG düştüğü yazıyor doktora bir ay oldu gideli pazartesiye randevu oluşturdum pazartesi gideceğim ama düşüş normal mi acaba