kutlubeyinannesi Kızlar merhabaa. 12 haftalık hamileyim. Tayt almak istiyorum. İlk hamileliğimde almıştım ama diz yapmıştı hoşuma gitmedi. Tayt önerileriniz var mı? Sürekli de kullanmak istiyorum aslında
Busranur_mnts kutlubeyinannesi ben normal pamuklu kumaş gibi aramıştım tesettürlüyüm elbiselerin altına giymek için trendyoldan şahinler markasının aldım 5 aylık gibi l beden almıştım diğer taytlarım sıkmaya başlayınca şimdi 9 aylığım hala oluyor
yagizinannesii kutlubeyinannesi Trendyol milladan aldım. İspanyol paça tayt. Tavsiye ederim. Kaliteli ve rahat
kutlubeyinannesi Busranur_mnts teşekkür ederim bir inceleyim ben de. Diğer hamileligime nazaran bu sefer çabuk göbeğim çıktı bulantım ve kusmam olmasina rağmen. Rahat şeyler arıyorum o yüzden.
Busranur_mnts kutlubeyinannesi rica ederim canım istediğin gibi midir bilmiyorum ama likralı rahat kumaşı var
kutlubeyinannesi Busranur_mnts araştırıyorum bütün alternatifleri canım başka yerlerden de baktım kışlık şardonlu falan. Yorumlara da bakıp seçeceğim artık. Çocuğu uyutayim da
kutlubeyinannesi 0925 teşekkür ederim bakayım. Hastaneye giderken pantolon rahat olmuyor artık. Tayt daha iyi