gecemavisiii fatmatubq benim başından beriridr hep oluyor özellikle ayakta kalınca bir iş yapınca,17. Haftama gireceğim ara ara hala ağrıdığı oluyor
semahayall fatmatubq sancı değildir ya o , bel ağrısı tabiki de çok normal , benimde oluyor , ilkinde de oldu , 2. De de oluyor