cemilecihangir Pazartesi kan verdim betam 1500 çıktı bugün kadın doğum a gittim keseyi göremedi yarın gel dedi değerlerine de bakalım dedi son adet tarihim 17 aralık normal mi yaşayan var mı acaba
buketdeniz19 cemilecihangir canım değerin düşük 1500-2000 arası vajinal ultrason ile çok minik belkide hiç gözükmez değer biraz yükselsin inşallah görünür
superstar_00 cemilecihangir Eğer gazınız var zor görünür ilk gebeliğimde şiddetli gaz vardı doktor ilkin kese yok dedi sonra batırdı dedi var gazdan görünmemiş.
tubsa cemilecihangir 11 aralık adet günümdü ilk betam 220 bir hafta sonra betam 1620 çıktı bende de gözükmedi henüz kese yarın gideceğim tekrar
fatmaa51 Busranur_mnts Canım Allah korusun dış gebelik filan olma ihtimali de olabilir 1 hafta sonraya koymasın Güncel Betasını bi öğrensin pazartesi 1500 ise bugün 3000 üstü olması gerekirdi ihtimal ama beklemesin o kadar
Busranur_mnts cemilecihangir değerlerine bakalım demiş git istersen düzenli artış vsr mı ona da bakar belki kese görünebilir ama vajinalde rahat görünür küçük olur
fatmaa51 cemilecihangir sen kan vermeyi ihmal etme canım Allah korusun dış gebelik ihtimali de olabilir değildir.insallah ama kan ver ki beta kaç görebilsin doktor 3000 üstü kese gözükür bizede haber ver güzel haberlerini alalım insallah
Busranur_mnts fatmaa51 dış gebelikte ağrı kanama lekelenme falan da oluyor genelde o yüzden bi risk yoksa beklesin diye demiştim benim de 5+2de kese görünmedi vajşnalde 2 bindi beta 1 hafta sonra gittim karından gördüm
fatmaa51 Busranur_mnts 3000 üstü gözükür arkadaşımızın ki 3000′i geçmiş gözüküyor insallah hiçbirsey yoktur olumsuz🤲🏼
esmer_hilal cemilecihangir selam bnmde 15 aralık sizi üzmek istemem ama cok az da olsa kese görulmelıydı biz bugun kalp atışını bile duyduk siz belki bu ay hamile kalmiş olabılırsınız o yuzden bekleyın bnce
cemilecihangir fatmaa51 gittim bugün değerim 4787 kesem göründü ama yamukluk var dedi pazartesi birdaha gel dedi yine korktum düzelir mi acaba