Bende 12 haftalıgım bugün kontrole gittigimde kesenin dışında kanama alanı oluşmuş. Daha progestanıda 1 ay once bırakmıştım yine kanama alanı vardı içerden. O kanama bitince bıraktırmıştı doktorum. Bugun gittigimde bayagı artmış ve biyümüş progestan verdi tekrar. Günde iki kez vajinal alacagım. Yat dinlen dedi işte. Stres oldum yaa. Belkide gereksiz stres yaptım