dün bir tartışmada aşure yapıp buzluğa attım gibi bir yorum görmüştüm ama nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı? Dipfrize atınca tadı bozulur mu bozulmaz mı saklama koşulları nedir hiçbir fikrim yok ve inanılmaz canım çekti doğumuma da az kalmışken yapıp ben de saklamak istiyorum. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir miiii? 🙈💁🏽♀️