Rbs06 evet iyi gelirdi . Evet bitkisel ama güvenilir içireği . Yine en güzeli . Taze soğan doğal . Bu meyve süzgeçleri oluyor ya küçük emzik gibi içine meyve falan koyuluyor . Onu da şöyle yapardım sütümü sağar buzluğa atar dondururdum sonra o meyve süzgeçin içine koyardım . Verirdim eline öyle güzel emerdi ki oda iyi gelir rahatlatırdı .