Merhaba değerli üyeler,
Benim sorum bu ayin 7 sinde regl basladi 11 gibi de bitti bittikten sonra eşim ile birliktelik yaşadık aradan 5 gün falan geçti sol kasığım durup durup ağrıyor geçiyor bu acaba bebeğin oluşmasindan olabilir mi bebek cok istiyorum teşekkür ederim😘💕