Daha önce kaybım olduğu için riskli gebelik olrak değerlendiriliyorum, çok şükür en başından beri her şey yolunda ama progestan ve kan sulandırıcı ile ilerliyorum🙏🏻 doktor 7+0da 15gün sonra çağırdıbeklerkenn geriliyorum, ki yakın tskip gidedez 12hafta dedi yani bir ayda değil 15günz ama ben beklerken her şeyin yolunda olduğunu nasıl anlayacam🥲🥲