PapatiA Kızlar aranızda kullananlar yorum yaparsa sevirim evde nescafe gustom var ama yenı cıkanlardanda almak istiyorum Philips’in kine soğuk yapıyor ısıtmıyor gibi yorumlar gördüm kullanıp öneren yada önermeyen var mı ???
jalepone PapatiA ben de Philips var ısıtmıyor demeyelim de sıcak değil yani böyle sıcak sıcak bir kahve yapmıyor ılığın birtık üstü diyebilirim
Ruyasekr2089 PapatiA philips 5500 serisi kullanıyorum bende çok memnunum. Sıcak yapıyor hiç sorun yaşamadım
cizgilidefter PapatiA philips kullanıyorum, sıcaklık ayarı var ama yine de kaynar yapmıyor sütü köpürtürken. Yeniden alsam delonghi alırdım kapsüllü makine tercih etmem
senaakck Philips evet ılık yapıyor ama makinenin amacı kahveyi alıp direkt içilecek sıcaklıkta veriyor olmasıymış bende yeni öğrendim. Ve sütü kaynatıp koyunca kaynar veriyormuş onu deneyeceğim.
jalepone PapatiA inşallah simens felan da iyi modelleri var öyle söylüyorlar ama kullanmadım tabi kahve sevenlere makine iyi en iyisi delongi de büyk ihtimalle çok pahalıdır 😄
iremc7 PapatiA bende nespresso kapsüllü kahve makinesi var ben çok memnunum ancak philips almak yerine delonghi markasını öneririm kesinlikle zaten sadece kahve makinesi üreten bir firma ☺️
jalepone PapatiA var diye biliyorum ama tam hangisi daha iyi hangisi kötü bilmiyorum ama araştırın delongi köklü bir marka