2-3 haftadır kaşık ağrım var adet ağrısı gibi var mı yaşayan hissediyorum bebeğim etken gelmek istiyor başı da çok aşşağı da ama bu durumu yaşayıp kaçıncı haftada doğurdunuz acaba. Cinsel beraberlik bile yaşamıyorum çünkü doktorum da dedi çok baskısı varmış aşşağıya bebeğin