Merhaba bende de +pozitif çıktı salı günü yine öyleydi tansiyonum normal şişkinlik baş ağrısı vs yok tansiyon ilacı verdi ve ciğer geliştirici yapıldı yarın tekrar yapılacak artış olmazsa korkma ama artars mecburen bebeği alacağız dediler bende çok korkuyorum lütfen bilenler başına gelenler yardımcı olur musunuz daha 33+3 deyiz