Başına gelen yazabilir mi acaba 31 haftaligim 1 hafta geride bebegim . Suyum sınır da yani fazla olduğu için rahat erken doğum riskim varmış 34 hafta doğum planı yapıyor Perinatoloji doktorum . Bende kendimi iyi hissediyorum kasılmam falan olmuyor gidebildigim yere kadar gitmek istiyorum bebeğim kuveze girmesin istiyorum . 32 haftada kontrol nst ye sokacak doktorum sonrada anestezi doktoruna yollicak sezeryan olacağım için . Kızlar ne yapabilirim bir fikir verin gidebildigimce hastaneye geç mi gideyim yoksa doktorun çağırdığı günler mi gideyim 😫