Kızlar sonunda bi doktora kadar verdim dedim. Ssvd için doktor arayısındayım ve cok zorlanıyorum ya doktor bulamıyorum ya bulsam cok uzak vs. Nehir Bayram için aradım. Saka gibi ama 1 nisana tarih var dedi. 2 bucuk ay var yani. Hadi simdi aldım sonra nolacak 3 ayda bir mi randevy bulacagız. Yani 3 ayı doldurmak biraz garip geldi 15 günde bir falan gün acılsa daha mantıklı değilmi? Sabahtan gelsek dedim onu da kabul etmiyormus. Su an giden varmı sasırdım kaldım. Yada baska doktor önerisi.