rjn_krn Arkadaşlar merhaba ben 12+4 haftalık hamileyim doktora gittim bugün özele cinsiyet öğrenmeye arkası dönüktü bacaklarını açmıyordu son anda açtı kıza benziyor düşük ihtimal dedi ama kesin deil hazırlık yapma dedi sizce nedir
Melike3506 rjn_krn bana da 12. Haftada kıza benziyor demişlerdi ama cinsiyetimiz erkek. Kesin erkek veya kız diyene kadar alışveriş yapma. Bana kesin erkek demelerine rağmen alışveriş için detaylı ultrasonu bekliyorum
ikibalannesiii rjn_krn bana da 12 ve 13 üncü haftada kıza benziyor dedi 16 da erkek olduğunu öğrendik oğluşum oldu
twobabymomm rjn_krn banada aynısını dedi canım ben de daha tam öğrenemedim haftaya randevum var değişme ihtimali var hazırlık yapmaya başlama yinede
senaakck Haftada bacak arasını gösterdi boştu. Doktor büyük ihtimal kız dedi haftaya net söylerim dedi 13. Hafta kesin kız dedi. Şu an 20 haftalığız değişmedi 🙃
rjn_krn Ya benim bebek bacaklarını açmıyordu çok az açtı zar zor bakabildi son anda doktor düşük ihtimal dedi
twobabymomm rjn_krn benimde prensesim var ben de bir erkek olur mu dedim ama bakalım belli değil daha 🫣🤭 sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🫶
Fatmanur_0416 rjn_krn bana 13.haftada özelde kıza benziyor demişti 1 hafta sonra gittim kız dedi öyle devam
rjn_krn Fatmanur_0416 ben bunda biraz erken haftada gittim aslında doktor dedi erken gelmişsin bende ilk çocuğumda 14 de gittim benzetti 16 kesin dedi
Fatmanur_0416 rjn_krn bence bekle 14 de falan git benim de ilk gebeliğim 14 de kesinleşti şehir Hastanesi’ne gidiyorum normalde onlar da 16 da kız demişti
rjn_krn Fatmanur_0416 ewet öyle bende o haftalarda kesinleşiyor biliyorum ama bile bile erken gittim Cok teşekkür ederim hayırlisi olsun hepimiz için