kevsssi Kızlar 33+1. Haftadayız bebek kilosu 2400 . Başı 35 hafta dedi. Sizde olmuş muydu biraz korktum normal mi sizce
Gzde_defne kevsssi ultrason kağıdında benimde baş cevresi 2.3 hafta ileri yazıyor ama doktor hep ortalama şu kadarlıksın diyo geciyor önem vermiyor açıkcası o değerlere demekki çok önemli bişey değil.senin doktorun riskli bişey mi söyledi ?
Edacck kevsssi aynı haftayiz. 2.240gr dedi. Haftasi da senin dediğin gibi ileride. Bence gelişim anlamında iyi bir durum bu. Korkacak birsey göremedim.
Fuunndaaa kevsssi bende 31+6 yım ikiz bekliyorum birinin kafa çevresi 3 haftaya yakın ileride birininde 2 hafta kadar geride perintoloji takipliyim zaten doktorum gelişimlerine devam ettikleri sürece sıkıntı yok dedi
Gzde_defne kevsssi boşuna endişelenme canm.doktor riskli derdi zaten.bacak boyu baş cevresi birde göbek çevresinin ortalamasını alıyor benim doktorum sorun olsaydı söylerdi benim başı 3 hafta ilerde 😀ona bakarak bacak boyuda 1 hafta geride
hizlivecocuku kevsssi 33+5 im 2595 gram dedi ama kafası çok büyük dedi 37 haftayla uyumluymuş beni de o korutuyor umarım daha fazla büyümez haftasını yakalar ilki vajinal doğumdu yine vajinal düşünüyordum
hizlivecocuku kevsssi olur da önemli olan 37. Haftaya geldiğimde haftasını yakalaması böyle önden gitmeye devam ederse normal doğumu zorlaştırır