bsr5592 yani yalan yok acı oluyor tabi ki. 3 4 gün dikişlerin ağrıyacak benim de acı eşiğim çok düşüktür üçüncü gün kas gevşetici iğne vurdurmuştum eve hemşire çağırıp. Ama endişelenme, karnını sıkı olmayacak şekilde bağlarsan hareket etmen daha kolay oluyor ve daha az ağrıdığını hissediyorsun. Ben ikinci sezaryenimi olacağım biraz korkum var ama hazırım sanırım🙈