Kızlar tam 6 haftalık hamileyim bugün gittim kontrole kese var ama içi boş ilk kızımda 5+5 de kalp sesini falan her şeyi görmüştük doktorum endişelenme küçük bir şey görüyorum orada oluşacak galiba haftaya gel dedi. Bir arkadaşım da cinsiyetle alakalı yorum yaptı kız bebekler hemen tutunur görünürmüş erkek bebekler genç tutunurmuş etrafındaki erkek bebeği olanlara sordum hepsinin de ilk gittiklerinde kese boş sonraki hafta bebeği gördüklerini söylediler böyle bir şey olabilir mi?