[silindi] Benim belirtilerim hep var bugün 10. Gün yaptım negatif :( ama hala regl olmadım hiç karnım falanda agrmiyor sizce erken mi yaptım acaba bilmiyorum ki
gunes111 [silindi] çıkması lazım erken gebelik test yapsanız daha iyi sanki kaset testler adet geçtikten sonra netleşirde