mvlgnlr Kızlar Awox test yanıltır mı 2 gün önce kan verdim değerlerim e nabıza düşmedi ama doktor gebelik yok dedi ama yine de çok hissediyordum tekrar test aldım bugün yaptım 2 tane Awox isiki de hafif silik verdi döngüme 5 gün var
bitutambahar mvlgnlr benim awox testim de böyle çıktı regliye 3 gün vardı beta 6 çıktı ümitlendirmek istemem ama olabilir test çok hassas çünkü
uzumlu_kekim777 mvlgnlr bana da oğlumda yok dedi doktor bi kaç hafta sonra 5 haftalık öğrendim bazende değer düşük olunca yok diyorlar
mvlgnlr bitutambahar awox daha önce de kullandım çok kez ama hiç çizgi çıkmamıştı hep bembeyazdı şimdi 2 tane yaptım ikisi de çok silik çıktı 2 gün önce doktorda kan sonuçları alırken gebelik yok ama yine de gebeliğe uygun ilaç yazıcam dedi değerimi bile söylemedi rahatsızdım o zaman
mvlgnlr bitutambahar çok baktım ama düşmedi testler git gide iyice belli oluyor umarım vardır o kadar hissediyordum ki doktorun verdiği ilacı içmedim awox test sipariş etmiştim onun gelmesini bekledim ona göre içicektim🥲🥲🥲
bitutambahar mvlgnlr Bencede kesinlikle içme 🌸 hiç belli olmaz inşallsh vardır ve sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻
mvlgnlr uzumlu_kekim777 ya normalde her zaman tahliller e nabıza düşer ilk defa düşmedi 2 gün oldu vereli