Merhabalar 4 çocuk annesi 42 yaşında bir kadınım.
Geçen c.tesi atletimde iki damla kan gördüm.mememi sıkınca damla şeklinde kan geldi. Doktora gittim ultrason, mamografi çekildi.
Sonra meme ultrason için gün aldım ama o sırada bir profa muayene oldum..
el ile meme başını sıktı mememden gelen sıvıya kan karışık iltihap gibi dedi..
sonra meme ucunda sivilce kadar bir lezyon var o yüzden meme ultrason ve mamografi temiz çünkü memede değil meme başında görünmemiştir dedi.mememi sıkınca Meme başında ama iç kısımda galiba.. Meme emar çekileceğim. Oğlumu sütten keseli on ay oldu. Daha önce o memeden mastit olmuştum. Leyzon beni çok korkuttu. Benzer durumu yaşayan var mı? Çok korkuyorum arkadaşlar ne olabilir benzer şeyleri yaşayan yada duyan var mı acaba? 😔😞😭