Kızlar 29+4 de doktora gittim konuşmadım sonra doktorumla ne zaman yanına gitmeliyim diye arayıp sormak istemiyorum bir şey olduğunu sanacak erken çağıracak siz ne zaman gittiniz 30 haftadan sonra sıklık aralığı neydi hatırlıyor musunuz? Ulturason ve jinikoloji bakımdan soruyorum nst değil canlarım🥰