Selam kızlar 21+1 deyim. 17. haftadan itibaren bebeğimin hareketlerini hissediyorum seyirme ve pıt pıt şeklindeydi. Ama 4 gündür falan tekme hissediyorum. 2 gün öncesiye sadece akşam uyumak için yatağa geçtiğimde 2-3 tane vuruyordu. Ama artık gündüzleri de vurmaya başladı. Şu an bana çok kıpırdak gelmeye başladı 😂😂 günde 8-10 tane vuruyor anasına 😂 sorum şu ilerde 30. Haftalarda falan daha fazla mı tekme atıyor ve sadece tekme mi hissediliyor yoksa hareketi dönmesi vs hissediliyor mu? Tecrübeli annelerim cevaplarınızı bekliyorum