Kızlar merhaba 19 haftalık gebeyim nefes alma sorunu yaşıyorum su içerken bogulacakmis hissi yatağa uzaninca boguluyorum hissi oluyor panikliyorum.Panik atak var aynı zamanda .Bununla nasıl baş edebilirim?İkinci gebeliğim ve şimdiden sezeryan nasıl Olcam beni nasıl yatırıp ellerimi baglicaklar hep bunu düşünüyorum daha kötü oluyorum.😔benim gibi olan varmı