muraad Selam kızlar. Adet gününe göre 7hafta 2gün ultrasonda 6hafta 2gün gözüküyor. Başına gelen var mı? Acaba daha sonra düzelir mi yoksa haftalık olarak hep mi geriden gelicek?
Melike3506 muraad bende 6+4 de gitmiştim ilk muayeneye 5+5 ile uyumluydu. 12. Haftada yakaladı haftasını artık sat ile uyumlu gidiyor