Hial75 Kızlar sizce isim olarak amine nur mu mihra nur mu güzel fikirlere açığım kız siz bebeklerinizin adını ne koydunuz
Mutlu_Bir_Anne3 Hial75 Mihra şuan herkese olan bir isim. Klişeleşti o yüzden ben tercih etmezdim açıkçası. Tek başına Amine daha güzel bence 😊
Hial75 Mutlu_Bir_Anne3 nur ismini kayınvalidem istediği için sonuna koymak istiyorum ama telaffuzda sadece amine ismini kullanıcam
Mutlu_Bir_Anne3 Hial75 Öyle de uzun oluyor, çocuk ileride kodlamayla uğraşıp duracak. Biri Amine diyecek biri Nur diyecek. İki isim zor bence. Biri istediği için değil kendiniz nasıl istiyorsanız o ismi koyun 😊
Hial75 Mutlu_Bir_Anne3 çok müdahale ediyorlar isim konusunda karışıyorlar çok sinirleniyorum benim bulduğum isimleri beğenmiyorlar
Mutlu_Bir_Anne3 Hial75 Çok iyi anlıyorum bazı aileler öyle. Kendileri doğurmuş, bakmış fırsat vermezler. İş sizde bitiyor biz böyle uygun gördük deyip geçmelisiniz. Eşiniz özellikle karıştırmamalı. İsim koymak annenin sonra da babanın hakkıdır bunu anlasalar artık.