Gulsifa255 Kızlar artık çok ciddi sorun olmaya başladı nabzım hep 130 120 düşmüyor hiç 33 haftalık hamileyim ama artık hasta gibiyim aynı sorunu yaşayanlar varmi
eylusko Gulsifa255 benim de nabzim arttı..110 larda veya biraz daha üstü çıkıyor. Artan kan hacminden dolayı son trimester da olabiliyor mus .