hamileliğimin ilk haftalarında kanama + lekelenme yaşadım daha sonra kesilmişti 1 aydır yoktu 13 haftalığım şuan dün açık renkli bir leke geldi ama kan gibi değil pembemsi gibiydi akıntıyla beraber geliyor peçeteye silince bugün yok denecek kadar az gebeliğimi öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum sebebi nedir başına gelen var mı öncesinde 3 düşüğüm var