anonim211 Yine fazla yumurtlamak istemiyorum letuyla hep 3 yumurtladım doktor olmaz dedi sonra hormonsuz tek yumurtayla 2 çatlatma yaptık olmadı şimdi aşılama için gonalf verdi yine fazla yumurtlayacağım gibi geliyor sizin nasıl oldu
Sevval_66 anonim211 canım vücuduna göre değişiyor letu ile ben de 2-3 yumurtam oluyordu. Gonal f 50 ile yine 3 oldu bi kaç ay sonra 62.5 ile 1 yumurtam oldu mesela. Sen beslenmene vitaminlerime kendine dikkat et. Biraz kendini yormadan egzersiz yap.
anonim211 Sevval_66 ya bugün kasıklarıma iğneler batıyor gibi oldu doktoru aradım letu kullanırkende böyle olmuştu doz düşürmek gerekir mi diye imkansız dedi üşütmüşsündür doktorlara da bişey denmiyor