twomam Hanımlar ikinci gebeliği ilkinde çok dikkat etmemiştim ama bu gebeliğimde etmek istiyorum çünkü düşük doğum ağırlıklıydı oğlum doğum bile daha zor oluyor. Tüüüm bildiğiniz besinleri yazar mısınız daha ilk trimesterdeyim malesef avakado ve yumurtadan şimdiden tiksindim
annekiz6141 twomam yumurtadan bende tıksınmıstım sımdı 16+4 olduk yiyebiliyorum artık 🥰 hatta bu sabah 2 tane yedim yağda ama😄 bazen ne yerseniz yiyin almıyorlar kılo genetik olabiliyor yoğurt, süt, avokado, pekmez, kaşar, badem, cevız, kabak cekırdegı 🥰
bluemom24 twomam kaç kg doğmuştu ilk bebeğiniz benimkide zayıf gidiyor 37 hafta olduk bu saatten sonra alır mı bilmiyorum da süt ceviz çok yediğim hafta 200 gramdan fazla almıştı
Merve-metin twomam muz badem ceviz avokado süt kabak çekirdeği kaşar yulaf bunları hergün yerseniz bebeğiniz sağlıklı kilo alır
Es07 Yumurta avokado muz ceviz Protein gıdalar et tavuk balık gibi Genetik faktör de en önemlisi bence
bluemom24 twomam evet doktorumda öyle dedi 2300lük bi doğuma girmişte bebek itemedi kendini kordondan kayamadı falan dedi inşallah 3ü bulur bizimki ya sipaa
Gizemt5 twomam ay bende çok kilolu diye korkuyorum 37+6yım bugün kontrolde 3500 çıktı 🥲 doğum zor olur mu diye korkuyorum, bende hep yumurta,muz, kaşar peynir, süt, ceviz, tahin-pekmez karışımı öğlen acıkınca hep meyve yedim akşamları da dikkat etmeye çalıştım hep
nesekardg Gizemt5 merhabalar benim oğlumda doğduğunda 3.500 çıktı yani anne karnında daha fazlaydı merak etmeyin sizi zorlamaz Sağlıkla kucagınıza alın İnşaAllah
Ebru0 twomam ben ilk hamileliğimde kusmaktan hicbirsey yiyemiyordum . Sonrasında Öyle çok güzel beslendigimde söylenemez ama bebeğim 4400 kg doğdu. Bence kesinlikle genetikle alakalı kilo. Çünkü ben 5 kg doğmuşum. Genelde takip ettiğim kadarıyla anne babanın doğum kilosunun ortalaması oluyor bebekte
nnb2804 Ben 27.haftadan sonra cici bebe süt muz bal karıştırıp biraz koyuydu onu içmiştim kızım 3900 doğdu
Anneoluyorumm00 twomam muz ceviz kaşar peyniri kefir süt tahin pekmez avokado yumurta, Bende en çok tahin pekmez işe yaramıştı diğerlerinden tiksindigim için
el_as1 twomam kahvaltıda yumurta kaşar peyniri ara öğün tahinli muz yerim akşamda sebze ağırlıklı yine ara ara atıştırırım sürekli az yerim günde ama sık sık yemeye çalışıyorum 30 haftadan sonra daha Bebiş kilo alsın diye genelde uyguluyorum
Alpker Benim düzenli olarak yediğim tek şey muzdu kaşar kuruyemiş falanda yiyordum ama muz bende işe yaradı 38+6 da 4305gram doğdu