myrasl 34 haftalığım bebeğim doğum kanalından dönüp yan pozisyona geçmiş , doktor artık dönmez normal doğumda olmaz diyor yaşayan var mı ? Daha sonra doğum kanalına dönen var mı
hatice200 Es07 bana da 32 ye kadar yerleşiyolar dedi doktor ama bilmiyorum çoğu yerde doğum sancısıyla bile dönen oluyor diyorlar 🤷♀️