Kızlar 7+5teyim kanamma oldu. 2 gün önce doktor kalp atışı zayıf demişti. Şimdi başka doktora gittim ve bebek var ama kalbi atmıyo kürtaja alalim dedi ama boyutuna göre 6+3 görünüyomuş. Sizce hemen alınması normal mi belki küçük olduğu için kalp atışı yok beklemelimiyim kanaması olup sonra kalp atışı duyan oldu mu