vanilya_kokusu_ Kızlar kahvaltıdan sonra aşırı bulantı oluyor ya fenalık geçiriyorum resmen 30+3 üm geri geldi bulantılar ya benimle aynı olan varmı acaba 🤦🏻♀️🤮☹️
bsrelif vanilya_kokusu_ kahvaltıdan sonra ilaç içiyorum ben hemen ama tansiyonum düşüyor bazen çok kötü oluyorum biraz evde yürüyorum birkaç saat sonra geçiyor benim
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Ayy deme kiz geri mi geldi bulantilarin 🤢😭 Sükür ben dogurdum bacimm ayy o günleri düsünmek bile istemiyorum
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Kiz bebisliyim ben artik kizim biraz aglak bi bebek cok vaktim olmuyor yazmaya girmeye 🥹 sende sadece bulanti mi var yoksa kusmada oluyor mu
mervenur09_ vanilya_kokusu_ benim ultrason u gördünüz mü bir baksanız benim profile belki anlarsınız benimde iki oglanda bulantım asla olmadı bunda adetime 10 gün kala başladı 🤗🤲🏻