akpnr21 Merhaba, 16 haftayı bitirdik dün dr ye gittim cinsiyet göstermiyor dedi dr her açıdan baktı göremedi kız olunca genelde geç belli oluyor diyorlar ne kadar doğru acaba deneyimli olanlar yazabilir mi ilkim oğlum 11 haftada belli olmuştu
annekiz6141 akpnr21 11+6 kızımı ogrendım 14+3 ıkıncıye doktor kız dedı dunde ızmıttekı doktorum göremiyorum dedı ama halbuki bacak arası bellı oluyordu haftaya gel dedı bende 16+4 oldum degısmez inşallah 😄 kendımı kıza cok guzel hazırladım 😄😄😄
gecemavisiii akpnr21 ben cinsiyet için her hafta hastaneye gidiyorum yok yani bebişim kendini göstermiyor, kız diye göstermiyor demek istemiyorum, yarın 17. Haftama giriyorum son kez yarına gideceğim pes etmek üzereyim 😄
Gks_01 akpnr21 pozisyonundan ötürü görememiştir yoksa cinsiyeti bellidir . Ben de 16 da öğrendim erkek