zehrairem fatma hanim var ben kızımda ona gitmiştim ama pişman olmuştum. Kızımda o var bu var şu var şunu yapalım dedi durdu ben perişan oldum ağlayarak doktoruma gittim o başka doktor önerdi detaylı için tekrar o doktora gittim çok sağlıklı bebeginde hiç bisey yok sana neden böyle dediler dedi o yüzden ben ordaki doktoru onermiyorum