herkese günaydın, iki gündür çok zorlanıyorum. bebeğim nerdeyse 9 aylık oldu, önceki gün sabah ishallik başladı, bir haftadır zaten diş ağrısı çekiyordu ona yordum bende diş dönemidir. neyse akşama eltimlere yemeğe gittik orda da kaz eti yapmışlar, bende hayatımda ilk defa yedim, bebeğim de artık bizim yediğimiz her şeyden yiyebiliyor, onun da pilavının üzerine çok az yani toplasanız bir çay kaşığı kadar bir eti didikleyip koydum yedi ve ertyesi gün ishali çoğaldı maalesef ki. kaz eti çok yağlı ağır bir et olduğu için önerilmiyormuş 1 yaştan önce, bende dikkat ederim normalde ama işte hiç aklıma gelmedi :( çoğalacağından mı yoksa o mu sebep oldu anlamadım ama atık iki gecedir gram da uyumayınca bu gece acile gittik. çok detaylı bakmadı ishal reçetesi yaacağım isterseniz kaka örnneği verebilirsiniz ama tedavi yöntemi dğeişmeyecek dedi. çocuklarda 3 gün normal karşılanıyor. ishale ateş kusma kanlı mukuslu kaka eşlik ederse ve 6 günden fazla sürerse gelin dedi. Zinco diye bir şurup yazdı bir de reflor probiyotik başladık. muz patates pirinç lapası vs yediriyorum. asıl problem pişik oldu, ciğer gibi kabardı zaten teni çok hassastır. temileme pamuğuyla temizleyip mustela pişik kremi sürüryorum , hemen değiştiriyroum altını, ama çok ağklıyor el sürdürtmüyor. durum böyle işte.varsa tavsiyeleriniz dinlemek isterim